Nuffnang

Dinner At SCR Batu Kawa..

Saturday, 12th September 2009.

Malam ini mommy cadang supaya 1Family makan malam di SCR. Marvin cadangkan agar kita makan malam di SCR Batu Kawah.

Membuat Pesanan Makanan.

Walaupun pilihan makanan tidak boleh dibandingkan dengan menu yang terdapat di Jalan Song, tetapi mutu SCR itu tetap dikekalkan.
Pada malam tadi daddy makan Chicken steak in black paper with rice, mommy makan Salad Chicken Rice, saya dan Marvin makan Chicken Steak in black pepper with french fries, manakala Nicole dan Olivero makan Roasted Chicken -Chicken Rice. Kenneth Bugak tidak bersama 1Family kerana menyiapkan assignment di UITM Kuching...

SCR Batu Kawah yang terletak di Batu Kawah New Township merupakan tempat makan SCR , yang mana saiznya tidaklah berapa besar. Bilangan mejanya tidak sampai 20 meja.


Menyelerakan!


Leonnard dalam keadaan tersipu-sipu kerana baru menumpahkan saladnya....



Olivero & Helena...Sungguh menyelerakan






Sungguh menyelerakan..dengan harga yang berpatutan, semua anggota 1Family yang makan pada malam itu sangat berpuas hati.

Selepas habis makan, 1Family pergi ke kedai yang berhampiran, yang sekarang sedang sibuk menjual bunga sempena perayaan Hari raya yang dijangka akan jatuh pada 22 Sep 2009.

Selepas itu 1Family pergi shopping pakaian di kedai yang terletak di belakang SCR. Marvin, Mommy dan Leonnard masing-masing membeli baju.

Selepas habis shopping, 1Family balik pada lebih kurang jam 9.40 malam.

Updated By: Leonnard Morris

A Must Visit Places

Related Posts with Thumbnails