Nuffnang

Happy Birthday To Daddy - Its Daddy's 41st Birthday

18th June 2009, 1Family Home, Kuching


Tidak seperti pada tahun yang lepas, harijadi daddy pada tahun ini diadakan dalam keadaan tenang, tiada kejutan. Ini disebabkan pada hari ini daddy balik dari tempat kerja lebih awal daripada biasa serta sampai di rumah lebih awal daripada mommy.


Hari jadi daddy diadakan didalam keadaan sederhana, dan salah satu lagi kelainan adalah tiada dinner di luar seperti pada tahun-tahun yang lepas.




Untuk dijadikan kenangan, majlis dimulakan dengan acara bergambar seisi keluarga (Family Photo Taking). Dengan menggunakan features yang ada pada NIKON CoolpixS9, acara bergambar seisi keluarga dapat diadakan dengan semua anggota 1Family dapat diambil gambar bersama..Thank You NIKON.
Walaubagaimanapun seorang ahli 1Family iaitu Auntie Icha sudah tidak bersama kami lagi dan tiada di dalam gambar kerana dia telah berhenti mulai 28th May 2009.

Acara diteruskan dengan nyanyian Happy Birthday. Tiada bacaan doa kerana biasanya daddy yang membaca doa sibuk mendengar lagu "Happy Birthday" yang dinyayikan untuknya, serta terlalu excited untuk meniup lilin serta (kemungkinan) tengah berfikir tentang hadiah yang akan dia dapat...

Setelah habis nyanyian Happy Birthday, daddy terus meniup lilin....Perhatikan jumlah lilin yang ada..4 lilin besar dan 1 lilin kecil/pendek....HAPPY 41ST BIRTHDAY DADDY!..

Setelah meniup lilin, terus menjamu KFC yang disponsor oleh Mommy....Thank You Mommy,
Cuba tengok Leonnard Morris...Kelihatan tidak sabar untuk menjamu ayam goreng KFC....
Akhir sekali Selamat Hari Jadi Daddy..Semoga sihat Selalu!
Updated By : Kenneth Bugak

A Must Visit Places

Related Posts with Thumbnails